ПАТ "НДІ "ВЕЛТ"

Код за ЄДРПОУ: 00216488
Телефон: (057) 738-30-32
e-mail: velt@ukr.net
Юридична адреса: 61038, м. Харків, вул. Ак. Павлова, 82
 

Звіт за 3 квартал 2012 року

Звіт про фінансові результати малого підприємства

Стаття Код рядка За звітний період За попередній період
1 2 3 4
Доход (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 010 212.700 0.000
  Непрямі податки та інші вирахування з доходу 020 33.200 0.000
  Чистий доход (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 030 179.500 0.000
  Інші операційні доходи 040 652.100 0.000
  Інші звичайні доходи 050 0.000 0.000
Разом чисті доходи 070 831.600 0.000
Збільшення (зменшення) залишків незавершеного виробництва і готової продукції 080 153.300 0.000
  Матеріальні затрати 090 650.500 0.000
Вписуваний рядок - у тому числі: 091 370.600 0.000
Вписуваний рядок 092 279.900 0.000
  Виплати на оплату праці 100 0.000 0.000
  Амортизація 120 803.800 0.000
  Інші операційні витрати 130 27.800 0.000
  140 9.800 0.000
  Інші звичайні витрати 150 18.000 0.000
  Надзвичайні витрати 160 0.000 0.000
  Дохід від первісного визнання біологічних активів 201 0.0 0.0
  Витрати від первісного визнання біологічних активів 202 0.0 0.0
   Примітки
За 9 мiсяцiв 2012 року ПАТ "НДI "ВЕЛТ" було отримано чистий доход вiд реалiзацiї продукцiї, робiт, послуг в розмiрi 179,5 тис.грн. Виручка вiд реалiзацiї з ПДВ - 212,7 тис.грн. (ПДВ - 33,2 тис.грн.). Також отримано iншi операцiйнi доходи в розмiрi 652,1 тис.грн. в т.ч. вiд здавання в оренду вiльних площ. Собiвартiсть реалiзованої науково-технiчної продукцiї склала 153,3 тис.грн. Iншi витрати операцiйної дiяльностi 650,5 тис. грн., в т.ч.: 1) витрати з оренди (зарплата з нарахуванням обслуговуючого персоналу, тепло-, електроенергiя, вода та водовiдведення) - 370,6 тис.грн.; 2) адмiнiстративнi витрати склали 279,9 тис.грн., в т.ч.: - витрати, якi пов'язанi з використанням службових автомобiлiв - 7,0 тис.грн.; - зарплата та нарахування на зарплату - 166,6 тис.грн.; - витрати на вiдрядження - 21,2 тис.грн.; - амортизацiя основних фондiв адмiнiстративного призначення - 1,5 тис.грн.; - витрати на тепло, електроенергiю, водопостачання, водовiдведення, вивiз смiття - 32,9 тис.грн.; - податки - 42,8 тис.грн.; - витрати на зв'язок - 4,0 тис.грн.; - витрати на оплату послуг банку - 3,9 тис.грн. Порiвняння з вiдповiдним перiодом минулого року не є коректним у зв'язку з iншим методологiчним пiдходом щодо оцiнки фiнансових результатiв дiяльностi пiдприємства.